Malin

En blogg om mig

hälsokompaniet

Publicerad 2011-02-01 22:35:28 i allmänt,

Imorgon kommer bli en dag med massa saker på min "to-do-list". Först blir det skolan, sen direkt när den är slut ska jag möta mamma nere i gymmet på simhallen så ska vi träna. Sen har jag väl en timma på mig innan jag ska ner till Hälsokompaniet för att gå på möte med en Ola. Ska prata lite med honom och kolla runt i lokalerna. Sen kanske jag förhoppningsvis blir medlem och då kommer det bli träna av! Dock blir jag inte medlem direkt imorgon, kommer nog grunna på det ett tag.

Sen efter det kanske jag får något prova-på-pass, och då kanske det blir ett på kvällen, afrodans med Matilda och Edith. Vi får se hur det blir. Skulle vara redigt roligt, men vet inte om jag får prova då.

Och sist på kvällen kommer ju Jonna hem. Då ska vi se på film och sådär.

Det kommer alltså gå i ett imorgon. Men jag gillar det, hjärnan får arbete mycket då. Och det är bra, superbra.


Gammal och fin egopic, det gillas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela