Malin

En blogg om mig

Glass...

Publicerad 2011-02-16 17:22:57 i allmänt,

...i stora lass! (tänkte, kan man göra ett inlägg om godis, varför kan man inte göra om glass?)

Sagt och gjort, här kommer det. Ett inlägg om mina favoritglassar!


För några kanske detta ser ut som vanlig snickers, men nej. Den finns faktiskt i glassform också, och det är nog bland det godaste jag ätit. Eftersom jag äääääääälskar Snickers godisvarianten, så äääälskar jag därmed glassen också. Smakar som godiset, fast glass. Äh, ni måste prova för att känna denna awesoma smak! Nummer ett alltså, SNICKERSGLASS!


Här är då nummer två, daimglassen. (varför gillar jag bara glassar som finns som godis också?) Smakar minst lika gott som snickersglassen, men hamnar ändå på en andraplats då denna är mindre godis, mer glass. (inte för att glass är äckligt, men godis är ju ändå godare). Men en värdefull andraplats!


Nummer tre fick en väldigt liten bild. Men äh, ni ser ändå hoppas jag! Vienetta choklad (i stundens hetta äter jag Vienetta vanilj, därifrån idén till inlägget kom). Passar perfekt till kalaset såväl som till eget mys hemma. Fantastiskt.


Det fick bli en fyra också. Denna äter jag verkligen inte ofta, men när jag äter den njuter jag av varje sekund. Kitkat-glassen! Underbar glass, och jag älskar kitkatbiten som är i toppen.

Sådär, nu har jag delat med mig av mina favoritglassar (eller, mer. glass som jag äter mest) På sommaren toppas ju denna listan av Piggelin eller Igloo, men det är vinter nu. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela