Malin

En blogg om mig

djungelvrål och salta nappar

Publicerad 2011-02-01 18:09:55 i allmänt,

Sitter och äter godis faktiskt. Dock inte det som står i rubriken. Men godis är bra för själen. Därför tänkte jag tillägna detta inlägg åt godis.

Godis är gott, godis är gott, godis är gott, är något som jag brukar tänka ofta för mig själv. Av godis blir jag glad. Det livar upp vilken tråkig dag som helst. Man kan äta godis på regninga, soliga, molniga, klara, ja. Vilka dagar som helst. Vilken tid på dygnet som helst också. DET ÄR BARA ATT VRÄKA I SIG!

Och nu kommer det roliga. På fredag, i Ica-butiken kommer det komma en ny variant av godisbehållare! Det heter "Candy Click" eller något i den stilen och man får alltså en plastburk som man sen håller under ett hål, trycker på en knapp, så kommer godiset ut. Detta ska självklart invigas av oss till det obligatoriska fredagsgodiset. MUMMA! Vi gjorde upp detta idag då vi pratade om det. Vi vet dock inte hur många godisbitar som kommer trilla ur hålet, men det spörs. Det kommer vara nytt och häftigt i vilket fall som helst.

Detta var mitt godisinlägg, hoppas att ni gillade det.

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-02-01 23:29:22

ÄLSKAR att du tillägnade ett helt bloddinlägg åt godis! :'D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-01 23:29:46

blogg* såklart..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela