Malin

En blogg om mig

dance dance like it's your last last night of your life

Publicerad 2011-02-22 21:09:04 i allmänt,

åååååååh, jam-låten deluxe iallafall! Det eda jag går och sjunger på dagen efter ett Jam-pass är Usher - DJ got us fallin' in love, och kör movesen och allting! Eddan, Matilda och Sofie är också såklart på. Det var vi fyra som var där, plus massa andra såklart. Men idag körde jag så hårt att jag knappt orkade hela! Så nu gäller det att köra lika hårt på vartenda jam-pass. För det är så galet skönt!

Imorgon står Afro på schemat, var två veckor sen jag gjorde det nu! Får se om jag kommer ihåg alla steg och sådär. Ska bli riktigt skönt iallafall. Eddan är med mig! Wunderbar.

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-02-22 23:40:13

marika KANSKE har ett nytt pass imorgon :P förra veckan pratade på att hon hade tänkt byta redan då, men imorgon kanske det är dags? :) vi får se! ses nog där då! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela