Malin

En blogg om mig

Dagens schema

Publicerad 2011-02-10 08:00:00 i Dagens schema,

Ja, den återkommande punkten blir alltså 'Dagens schema'. Inte för att jag tror att någon är intresserad, men kanske hjälper det mig att komma ihåg. Nejdå.

  • Engelska, göra klart arbetet
  • GeMu
  • Kör, säkert öva på Davids låt!
  • Lunch
  • KuHi, dubbeltimma. Hoppas att vi får tillbaka musikdelen av provet
  • Hem och äta och slappa
  • Träning 18.00, friidrott
  • Ännu mer slappa!

Ganska skön dag ändå, har en lektion på "vanliga" skolan, resten på AKM, känns bra det. Behöver inte springa så mycket, kanske bli lite Click Candy om jag har tur, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela