Malin

En blogg om mig

Carl Norén

Publicerad 2011-02-17 20:53:04 i allmänt,


I love this man, I really do!

Ja, dagens musiktips blir iallafall denne man, Carl Norén. Han har visserligen bara gett ut två sololåtar, vill man höra mer så är han med i bandet Sugarplum Fairy, där han sjunger med sin bror, Viktor (Viktorious). Dessa två är även bröder till den finfine Gustaf Norén, sångaren i Mando Diao. Skräll att jag avgudar alla tre. Fina bröder detta!
Carl Norén – The Anger 
Carl Norén – Going Out Tonight (Acoustic Version) 

Bådda betera finns i en akustisk och en icke-akustisk variant. De jag har länkat till var de varianterna jag hörde först och som jag nog ändå gillar bäst. Men en fin man, fina låtar, fint helt enkelt.

Har hört att han släpper eget album, Owl har jag för mig att det skulle heta! Längtar tills den kommer ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela