Malin

En blogg om mig

Afro, sill å potäter

Publicerad 2011-02-23 19:45:00 i allmänt,

Det var ett nytt pass på Afron idag! Det var roligt, men jag kände att det förra passet var lite jobbigare. Men detta var inte enkelt, man blev att slutkört. Härlig känsla det där!

Har ätit mat nu, klämde i oss rester från tacosen. Sen köpte jag även godis efter Afron (mamma sa "du kan ju säga att du är värd det efter att ha tränat") så det håller jag mig till!

Jonna kommer prick klockan 23.00! Då ska jag vara jättedissig mot henne! HAHAHAHAH! Är en mordisk syster idag. Nejdå, ska vara hur snäll som helst = sova så fort vi hämtat henne. Vissa ska ändå upp till skolan imorgon...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-02-23 22:15:26

Ettan är grym!

Ja en shorts variant skulle inte vara fel till sommaren inte :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela