Malin

En blogg om mig

8 februari 2010

Publicerad 2011-02-08 21:18:57 i allmänt,

Hej, eller godkväll, ni väljer.

Det blev ett sent första och sista inlägg idag. Men jag har haft mina skäl.
Först var det skolan, efter det blev Edith med mig hem innan BodyJamen, som för övrigt var superkul men jag hängde knappt med för fem öre. Hoppas jag är lite bättre på söndag då det också blir ett pass!

Men jag och edith kollade igenom min kokbok, mina bilder och sen såg vi på tv. Halv åtta hos mig, På spåret, Glee, Bachelor. Haha, det var jättekul och vi skrattade åt alla fina människor. Sen gick vi och hämtade upp Sofie, sen Matilda sen gick vi till Hälsokompaniet. Där mötte vi Emelie, och vi mötte Eva, Karin, Michaela, Frida. Och en massa fler. Det är fantastiskt där, längtar redan till Afron och BodyViven imorgon. På Afron kan jag lite iallafall! Kommer inte va helt borta. Ska bli skönt.

Så nu är jag mätt i magen, müsli, två varianter, fil, russin och lite socker. Mumma! Ska nog pallra mig ner på affärn imorgon och köpa mig någon form av bar eller sådär, att ta direkt efter träningen. Sen ska jag gå till InterSport och hitta ett luftigt linne. Det behövs.

Nu ska jag gå och öva på pianoläxan, har inte övat något och jag måste visa att jag kan imorgon känns det som! Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela