Malin

En blogg om mig

7 februari 2011

Publicerad 2011-02-07 08:10:53 i allmänt,

Godmorgon!
-6 vaknade jag upp till idag. Trodde våren var påväg?

Skolan idag, sen blir det träning med mamma. Vi ska köra ett pass på gymmet, hoppas att det inte blir mycket folk, det orkar jag inte med. Ska nog inte köra det allra hårdaste jag har, för jag ska träna imorgon, på onsdag, och resten av veckan ut... Hmmm, får se hur min kropp kommer må efter det. Men det fixar den nog, hoppas jag.

Ska nog gå och äta lite, eller göra något annat vettigt innan skoldagen som ser ut såhär:

  • Gå tidigare för att öva tyskaglosorna
  • Sång
  • Tyska
  • Lunch
  • Matte
  • Gemu

En kortisdag med andra ord alltså, skönt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela