Malin

En blogg om mig

6 februari 2011

Publicerad 2011-02-06 10:55:17 i allmänt,

Godmorgon!

Igår blev en rolig kväll, plus en mindre rolig kväll. Det var trevligt att ha mormor, morfar, Tes och Alen hemma. Fick pengar och ett påslakanset av mormor och morfar, och ett Wii av Tes och Alen. Så nu vet alla vart de kommer hitta mig framöver! Vi åt mat, tårta och spelade plump.
Dock spydde jag upp allt när jag skulle sova, är nog väldigt överkänslig mot att äta för mycket på en dag. Måste bli mer försiktig med det. Men det är ingen magsjuka iallafall, så man behöver inte vara rädd för att träffa mig.

Imorgon är det skola igen, måste gå tidigare så jag hinner öva på tyskaglosorna som jag lyckades glömma i skåpet i fredags. Får hoppas att de är lätt så att man inte behöver öva så mycket. På eftermiddagen/kvällen har jag ingen inplanerat, så det är bara hojta till om ni vill hitta på något.

Nu borde jag försöka få i mig något att äta, tex fil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela