Malin

En blogg om mig

5 februari 2011

Publicerad 2011-02-05 12:31:46 i allmänt,

Hej!
Idag skiner solen i Arvika, och det är hur mysigt som helst.

Skulle egentligen sprungit ner en sväng på stan, men det blev inget av det. Orkar helt enkelt inte, så lat är jag. Dock har jag ingen träningsvärk från igår, och det är ju supermegaskönt! Slippa ha värk i armar, ben, mage, rygg, axlar. Det är helt fantastiskt. Kom upp ur sängen och kände ingenting, brabra.

Sen kommer det lite folk till oss, vi ska äta mat och efterrätt och sen spela massa plumpomgångar. Ska bli jättekul att träffa Tes och Alen igen, känns som att det var jättelängesen. Detsamma gäller mormor och morfar! Så nu laddar jag upp med Håkan, fantastiskt.


Snygg, adlig chey!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-02-05 17:56:23

Sno it! ;)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela