Malin

En blogg om mig

4 februari 2011

Publicerad 2011-02-04 18:16:43 i allmänt,

Halloj!

Imorgon kommer jag ha världens skönaste träningsväkr. Körde nämligen BodyPump idag klockan fyra till fem. Det var väldigt jobbigt, men ändå skönt. Skönt att ta ut sig på riktigt. Men nästa gång jag kör det ska vara efter att jag har övat upp min styrka och kondition lite, så att det inte failar så hårt som idag. Eller, jag failade inte, det var bara otroligt jobbigt. Men det går.

Har ett fullsmockat schema nästa vecka med träning, men det är bra, har något att göra iallafall. Tisdag, onsdag (dubbelpass), fredag och lördag. Skönt värre ska det bli. Massssssa träning, skönt att alla vill va med på passen också. Vi är ett gäng som håller igång.

Har fått present av Jonna nu, fick STEFAN (lillebror till KLASSÄÄÄ) och två nagellack, så nu Matilda har jag 22! Hahaha, kul att vi precis pratade på det efter träningen. Fick ett mörkblått och ett mörklila/brunt, skitsnygga! Ska inviga dem någon dag.

Ha det gött, så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela