Malin

En blogg om mig

3 februari 2011

Publicerad 2011-02-03 14:45:58 i allmänt,

Hej!

Igår blev jag medlem på Hälsokompaniet, har teckat det för ett år och det känns som att det kommer vara väldigt värt det. Jag körde även ett pass, hade med mig Matilda, Edith, Eva och Emelie, sen kände man några andra som var där också. Men iallafall, det var Afro Power Dance och det var sjukt kul! Ska gå på det på onsdag också, dock är alla platser bokade, men vi var där en timma innan igår och fyra fick plats, så det kanske går på onsdag också. Man skakade iallafall mycket på rumpan och vevade med armar. Men det var så himla roligt och det var jobbigt på ett skönt sätt. Dock har jag fått ont i ryggen efteråt, men det var värt det.

Så nu ska det bli träning på fullaste allvar, ska träna minst tre pass i veckan har jag tänkt mig, för att få ut det mesta av medlemsskapet. Så det känns bra. På onsdag lär det bli BodyVive och Afro, plus ett pass på gymmet med mamma efter skolan. Så jag kommer träna väldigt mycket den dagen, men det ska bli härligt ändå, älskar ju att träna.

Skolan idag har varit bra, skrattat och pratat mycket, så som det ska va. Fick reda på KuHi-provet, Lena hade missat att ge mig poäng på en fråga, plus att hon hade räknat fel... Så jag fick fem poäng till på provet, landade på ett VG, vilket jag är nöjd med. Fick även tillbaka det jag skrev om en konstnär, hade VG++ där sa hon. Haha, underbart roligt betyg. Undrar vad som krävdes för att trilla över till MVG... Man vet aldrig. Men det är jag också nöjd med. Nu spörs det för att se hur det gick på musikdelen bara. Hoppas på bra där också såklart.

Sen ska jag köra bil och efter det blir det träning, kommer troligen vara själv tränare där idag. Men ska nog fortsätta på spåret, vristhopp. Hoppas att någon mer kommer iallafall. Så jag slipper vara helt själv.

Det blev ett långt inlägg, men hoppas ni orkade läsa allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela