Malin

En blogg om mig

28 februari 2011

Publicerad 2011-02-28 09:25:22 i allmänt,

Godmorgon!

Idag skulle jag vakna sent. Så blev det med det. Vaknade första gången tio över åtta, då hörde jag mamma låsa dörren för att gå till jobbet. Jag tänkte, äh jag måste ju somna om. Det gjorde jag, och när jag vaknade igen efter att ha sovit flera timmar, trodde jag. Så kollar jag på klockan, 08.52. Hade bara sovit 40 (!) minuter till! Men då var jag så pigga tt jag gick upp. Får ta igen detta imorgon.

Stan med Edith sen vid tolv ungefär! Jag ska kolla på böcker och hon vill kolla på kläder! Trevligt trevligt!

Längtar till mina flickor kommer också!

Men nu blir det frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela