Malin

En blogg om mig

26 februari 2011

Publicerad 2011-02-26 10:10:41 i allmänt,

Godmorgon!
Har vaknat upp till en dag i Tömte som kommer bjuda på plump, god mat, mycket folk!

Vaknade faktiskt 09.10 och kunde inte somna om, så jag gick ner och möttes av en gosig katt i trappan. Sen gick jag och duschade direkt, så nu har jag inget mer jag behöver göra idag, typ. Har inte ätit något frulle än då Jonna sover till tolv varje morgon. Hatar när folk sover så länge. Halva dagen blir ju borta! När jag sa till Jonna igår "jag har ställt klockan på halv tio" undrade hon varför. Jag svarade att jag inte ville att hela dagen skulle gå åt till att sova. Visserligen vaknade jag innan klockan hann ringa, och det var väl tur, annars hade nog Jonna dödat mig i morse. Precis som det lät som hon ville under natten. Vaknade av ett "MALIN...!!!" ungefär, jag tror nog att jag gnisslade tänder.. Hehehe, rätt åt henne.

Om inte Jonna har kommit ner SENAST elva, då går jag upp och väcker henne.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-26 15:39:23

seriöst malin, jag sov till 10.10...........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela