Malin

En blogg om mig

25 februari 2011

Publicerad 2011-02-25 23:23:10 i allmänt,

Godkväll, eller natt!

Det har inte blivit något inlägg idag, har haft fullt upp ända tills nu.

Efter skolan åkte vi direkt jag hade packat. Då åkte vi till olika ställen så jag kunde lämna in sommarjobbsansökan, dock kunde jag inte lämna på alla ställen. Så jag får ta lite till veckan också. Sen åkte vi till Årjäng och åt mat med Tes och Alen, sen spelade vi två plumpomgångar. Trevligt var det iallafall! Vi kollade på tapeter och sådär, för mamma har hämtat två kartor till. Så nu vet jag hur det ska se ut i mitt rum, vi planerar tillochmed hur möblerna ska se ut! Ska bli rätt så skönt att flytta nu när man har lite planer!

Och nu sitter jag hos pappa med katten i fönstret. Ska vara här till på söndag, då åker jag hem och sen blir det Jam!

Det blir nog något inlägg imorgon, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela