Malin

En blogg om mig

23 februari 2011

Publicerad 2011-02-23 16:13:48 i allmänt,

Hallå!

Satt nyss och kollade på balklänningar, det är ju visserligen ett år innan jag tar studenten, men det är ändå roligt! Har sparat massa bilder i en mapp. Tänkte visa min kära syster imorgon!

Annars blev jag, Matilda och Sofie klara med svenskan. Dock tog det en och en halv timma för vi fattade inte hur vi gjorde med diagramet.. Så tillslut ändrade vi allt och gjorde ett annat diagram! Haha. Men det blir nog bra, kommer nog bli ganska kul också. Ska sätta mig och skriva ner lite punkter som jag ska ha för att veta vad jag ska säga. Detta blir nog prima det!

Ska gå och Afrodansa mig sen, härligt. Ska kolla på de andra som kör Vive innan. Haha. Sen drar jag och Edith igång! Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela