Malin

En blogg om mig

22 februari 2011

Publicerad 2011-02-22 15:11:37 i allmänt,

Hallå!
Ännu en dag med sol, vintern har sina stunder ibland!

Eddan kommer hit sen, eller jag måste gå och möta henne eftersom hon inte minns vilken trappuppgång det var! Men hon slutar om en kvart, sen så möts vi på halva vägen! Hon ska va här innan Jamen och umgås, plugga, äta mat osv. Sen går vi och möter Sofie och Matilda innan det blir Jam. Ska bli jättekul och jag ska ta ut mig så himla mycket.

Matteprovet gick på en halvtimma, så snabbt har jag aldrib gjort ett prov förut. Och jag tror att det gick jättebra också, så det kändes bra.

Insåg nu att det inte blev något schema för idag. Det kommer för imorgon istället!


Här är hon, min fina vän Eddan. Här är hon rädd - fullständigt uttryck, skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela