Malin

En blogg om mig

2 februari 2011

Publicerad 2011-02-02 14:46:59 i allmänt,

Hej.
Har precis ätit en stor skål med müsli, russin, banan och fil. Mums vad gott. Det är nog den mesta maten jag får i mig idag.

Ska snart gå iväg för att gå på möte, ska bli spännande. Får hoppas att det känns bra, för jag tror jag skulle älska träningspassen där. Massa olika träningstyper och sådär, tror det skulle passa mig. Blir oftast trött på att enbart gymma eller springa, jag behöver variation. Så ja, det måste kännas bra. Annars blir jag lite besviken faktiskt.

Ikväll kommer Jonna hem också! Då kommer det bli dampa-loss, dissa mamma och se på film. Vi gillert väldigt mycket. Har saknat henne, även fast hon var hemma för typ en månad sen. Men det känns tom faktiskt. Så därför är det skönt att hon kommer hem snart. 19.07 för att vara exakt, och det ska man ju va. Om inte SJ (ab) är sega igen. Det brukar dom ha en tendens till att vara.


Alltid dessa sippaaah-bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela