Malin

En blogg om mig

19 februari 2011

Publicerad 2011-02-19 22:15:03 i allmänt,

Hej!

Det har inte blivit någon uppdatering alls. Då internet inte har funkat, troligen över att virusskydd som jag tog hem igår. Efter det gick det inte att komma åt internet.. Sugigt. Så vi tog bort det nu, jag och pappa. Och tadaaa, då funkar det igen! Måste ha varit något knäppt.

Idag vill jag iallafall säga GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MATILDA <3 hoppas du äter mycket tårta!
(har ingen bild på henne, så länkar hennes blogg www.imittlillaetui.blogg.se)

Var ute och tog kort på fina Tömte förut, kommer ett bildbombsinlägg om det snart!

Imorgon ska jag ta mer kort, om det är sol. Då blir det nog en promenad runt Tömte istället och ta kort på allt fint runtikring! Älskar att pappa har en systemkamera också, blir mycket roligare att ta kort då, blir mycket bättre bilder! Måste köpa mig en egen någon gång, när jag har råd. Det kostar ju en del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela