Malin

En blogg om mig

18 februari 2011

Publicerad 2011-02-18 14:33:12 i allmänt,

Hej!

Tror att provet gick riktigt bra faktiskt. Svarade på allt och skrev så utförligt jag kunde. Känns bra och hoppas att det blev bra också. Fick tillbaka engelskan också, VG/MVG, är nöjd. Och jag fattade alla fel jag gjorde också. Nu gäller det bara att ta det till sig! Svenskan förut blev nog helt okej ändå, han sa att han bara ville ha in det man hade hunnit med också. Så det var inte blodigt allvar, och det känns jätteskönt. Veta att man kan finslipa ännu mer! Nu är det redovisningen som gäller då.

Åker till pappa sen, blir där hela helgen. Vi kände inget sug efter att gå ut imorgon Matilda och jag. Så vi skippar det. Innebär en långhelg hos pappa, skönt! Ska gosa jättemycket med katten och köra bil som en gud! Ska ta med en bok så att jag har något att göra också, måste komma igång med läsningen nu. Eller om jag tar med teoriboken, så jag kan börja ta körkort på riktigt någon gång.

På söndag blir det Jam, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela