Malin

En blogg om mig

16 februari 2011

Publicerad 2011-02-16 15:36:08 i allmänt,

Hej!

Skolan idag har varit bra faktiskt. Började med gemu och läxan gick jättebra, sen hade vi klassråd, pratade jättemycket, hann inte ens ta upp om lunchspelning eller olle-dagen. Härligt ändå att man kan prata massa som klass och ha synpunkter på saker och ting! Sen spelade jag piano, det gick också superbra, så nu har jag fått lite mer motivation att spela iallafall! David sa att det svängde när jag spelade, och det ska det göra! Sen var det lång håltimma, gjorde Österlensvisan, så nu är den klar. Ska lämna in den till Anna. Och tyskan gick fort. Såg klart på Türkisch für Anfänger. Kul serie, så synd att det inte finns fler avsnitt för oss att se (det finns fler bara att vi inte har dom).

Så nu övar jag lite Samhällskunskap och väntar på att klockan ska bli halv sju, då ska jag möta Edith och sen går vi på studentkonsert! Årets första, härligt.


Såhär såg min senaste kletkaka ut, mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela