Malin

En blogg om mig

14 februari 2011

Publicerad 2011-02-14 21:55:01 i allmänt,

Oj, hej!
Kan med gott samvete säga att jag inte har haft en ledig sekund idag.

Har varit på skolan, kört bil, repat, tränat, ätit, pluggat. Allt har gått i ett. Samtidigt som jag sett på Top Model och CSI Miami. Det var mycket idag, men det är skönt! Älskar att vara igång. Imorgon blir inte en sämre dag.

Zumban var nog inget för mig, tyckte inte att det var så roligt faktiskt. Trodde det skulle vara ännu mer dans och ännu mer träning. Men då kör jag mycket helre Jam och Afro. Men jaja, det är bra att prova på allt så att man får välja och vraka!


Har inte visat er Click Candy-burken! Detta är dock Jonnas, men den ser ju likadan ut för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela