Malin

En blogg om mig

12 februari 2011

Publicerad 2011-02-12 10:46:57 i allmänt,

Godmorgon solstrålar!
Solen skiner jättefint här och jag är så sugen på en promenad, får se om jag orkar ut på en.

Det var trevligt igår hos Savve, jag åkte hem med Edith och Emma runt halv två. Men det var supertrevligt och Emma och Edith hade köpt present til mig. Fina flickor! Vi dansade och pratade massa. Blåste upp alla ballonger, dock var det hål på en, så den skruttnade.

Vet inte om jag ska på Afron sen, ska prata med Edith om det, det skulle va jättekul. Men vet inte om jag orkar. Kanske går på en långpromenad istället, få lite frisk luft.

Ikväll blir jag ensam då mamma åker på dans, men jag ska ladda upp med Click Candy och dylikt, så jag kommer klara mig galant!

Ha en trevlig dag, och om ni har sol.... Gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela