Malin

En blogg om mig

10 februari 2011

Publicerad 2011-02-10 16:14:01 i allmänt,

Hej!

Det är nästan snöoväder här, har varit det hela dagen. Tror inte ens det har varit ett litet uppehåll. Och inga plogbilar har varit ute på trottoarerna, så man blir ganska blöt om fötterna. Det är jobbigt, speciellt då man måste pulsa samtidigt som man halkar på snön.

Skolan idag har varit fin, Matilda namnsatte alla bilder vi fick se på KuHi'n, sen skrattade vi bort hela den lektionen ungefär. Det var kul iallafall. Sen på kören var det enda jag och Edith sa "jag är så hungrig att det gör ont i magen". Efter det fick vi våran efterlängtade lunch, mumma!

Så nu väntar jag på att klockan ska bli halv sen typ, då åker jag till Taserud och ska träna med barnen. Undrar vad jag låter dem göra idag, något jobbigt kanske? Jaja, vi får se.

Innan dess ska jag nog göra mig lite nudlar. Så vi hörs kanske sen.

Imorgon kommer bli en fin dag


Fågeln passar nog rätt så bra in idag.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-11 09:18:30

KAJJAN :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela