Malin

En blogg om mig

1 februari 2011

Publicerad 2011-02-01 15:45:11 i allmänt,

Hej!
Tänkte slänga iväg ett snabbt inlägg innan jag åker till träningen.

Ska plugga hela tiden efter det att jag har kommit hem. Har lite att stå i innan imorgon. Varför i hela friden skjuter jag upp läxorna till kvällen innan. Så jag får sitta jättelänge och nöta, nöta och nöta. Inte bra detta. Måste bli bättre på att planera.

Jag har iallafall varit duktig och köpt mig en mapp till alla papper vi får i samhällskunskapen och svenskan. Så nu ska det bli lite mer ordning på det iallafall. Slippa ha alla papper i kollegieblocken.

Men nu ska jag åka. Skriver nog mer sen!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela