Malin

En blogg om mig

Top Model säsong 17 - All Stars!

Publicerad 2011-12-15 19:37:55 i allmänt,

Har sett på två program och är inne på tredje. Dock har jag sett 72 minuter och måste vänta en halvtimma för att kunna kolla mera. Hahahahaha. Men det ska jag göra, enbart för att kunna kolla klart på tredje programmet! Jag gillar All Star-säsongen, många bra tjejer med. Själv så gillar jag verkligen Bianca, jag vet inte varför men hon har något fint över sig! Sen är det självklart att man saknar vissa tjejer, men alla kan inte vara med. Tycker inte att Alexandria borde vara med, för hon är så "ny". Jag skulle vilja haft med Saleshia! Henne gillade jag mycket.

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-12-15 21:16:19

jag hade för mig att du gillade Bianca! känns som de tagit med vissa bara för att skapa intriger som blir intressanta i tv? :) Håller med om att Alexandria är för ''ny'', men i den säsongen var det väl en del tjafs runt henne så..



jag skrattade en del åt Angelea (stavas det så?) med sina handgester och uttalanden. haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela