Malin

En blogg om mig

tiki

Publicerad 2011-12-11 18:12:00 i allmänt,

Som utlovat kommer här ett inlägg om gårdagen.

Vi hade riktigt roligt. Thea var den första som kom hem till mig, ungefär 40 minuter senare kom Matilda och Sofie. Vi partade till det lite, dansade och tog kort. Det var riktigt trevligt och vi skrattade hur mycket som helst. Runt elva tog vi på oss kläderna och gick mot Tiki. Väl där var det inte så mycket folk, men vi hittade några vi kände så vi satte hos oss dem. Sedan tog vi en drink och sen bar det ut mot dansgolvet. Där hade vi hur kul som helst och dansade med massa studenter!

Jag och Thea gick hem runt tjugo i två och jag gick och la mig nästan direkt! Vi hade hur kul som helst och jag längtar tills nästa gång vi ska iväg!




Fina Thea <3


<3





Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2011-12-20 11:33:40

Awwwiiii :) Vi gör om det snart igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela