Malin

En blogg om mig

omotiverad

Publicerad 2011-12-28 21:42:05 i allmänt,

Har ingen som helst lust att stiga upp imorgon för att åka med buss 10.05 och jobba. Varför? Jo, området runt knävecket har bestämt sig för att inte samarbeta. Dvs, det värker. Kan knappt ha benet på något sätt, önskar att jag kunde kapa av det. Men vet ni? Jag kommer inte träna något mer innan nyår, och efter nyår, ja vad var det då? Jo, REHAB! Knät ska bli bra tillslut, det ska jag se till. Hoppas inte det tar mer än en månad. För såfall kommer jag få abstinens från allt var BodyAttack, BodyJam, BodyStep och CXWORX heter.

Men nu - göra mig i ordning. Har fått hicka, för andra gången idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela