Malin

En blogg om mig

fräsch

Publicerad 2011-12-20 20:48:36 i allmänt,

Nu känner jag mig helfräsch! Nyduschad med släta ben, hahaha. Attackpasset blev en pärs tillslut. Knät var svårt att sträcka ut, men jag körde med böjt knä så gick det bra! Tog i så mycket jag bara orkade. Får hoppas att det inte märks av imorgon. Efter nyår ska jag börja med spinning och styrketräning. Hur mycket det än tar emot att inte få gå på Jam, Step och Attack så kommer det bli värt det. Jag ska bli bra i knät. Jag ska.

Nu ska jag göra mig en kopp te och mysa framför soffan. Imorgon är det julkonsert och jag är inte alls taggad. Är taggad inför mitt egna nummer, kompat av Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela