Malin

En blogg om mig

9 december 2011

Publicerad 2011-12-09 16:28:26 i allmänt,

Halloj!

Jag och Matilda har fixat tills studentfesten imorgon, vi ska gå som tärnor och har därför fixat lingonkrans! Det blev faktiskt bra, tog med oss två spindlar in, en fick Matilda kasta ut i trapphuset, den andra fick hon döda. Jag var långt ute i hallen när detta hände, hahaha. Men det blev bra, dock såg vi typ inget i skogen så vi chansade och fick med en del rötter! Men kul var det, får se hur hela outfiten blir imorgon!

Nu håller vi på och fixar inför Bengts födelsedagsfirande! Trerätters med fina familjen, helt underbart!

Imorgon blir det jobb, 8-17, efter det ska jag kika klänningar, köpa glitter och sen hem och göra mig klar som tärna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela