Malin

En blogg om mig

6 december 2011

Publicerad 2011-12-06 09:50:28 i allmänt,

Hej.

Idag är jag hemma och är sjukling. Eller, nu mår jag bra. Men när man har spytt är det inte så party att gå till skolan. Hela kroppen är skör också, gör ont i armarna för minsta lilla grej. Att spy är en av mina största fobier. Jag avskyr det. Har iallafall kunnat äta lite nu på morgonen.

Så idag blir en dag hemma, ta det lugnt framför tv'n, gå i pyjamas heeeeeeela dagen, spela Sims tills alla människor i verkliga livet ser ut som simsgubbar! WIHO. Dessutom ska jag lyssna på awesome musik, spela piano, göra gemu och lite andra vettiga saker man kan göra när man är sjuk.

Nej, nu ska jag återgå till att göra, ingenting. Idag njuter jag! Dock är det så galet synd att jag missar terminsuppspelet, fyfasen vad jag hade sett fram emot det!


Morgonrocken <3

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-12-07 00:08:00

Krya på dig. så kan du också kan gå på SH'BAM! Idag sa förresten Madde att zumban kommer utgå helt i januari, eftersom ingen kan ha det passet och då blir det SH'BAM istället :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela