Malin

En blogg om mig

28 december 2011

Publicerad 2011-12-28 19:20:07 i allmänt,

Godkväll!

Har varit i Karlstad idag med Jonna. fick med mig nödvändigheter hem. Hyllor till rummer, bland annat. Sen såklart massa onödiga saker som kläder. Det enda viktiga klädesplagg jag köpte var ett par jeans. Det värsta är att när man kommer hem, vad väntar då? Jo, HM-katalogen för våren. Jag skrev ner allt jag ville ha (jag tar verkligen allt och rensar sen). 24 plagg, 3086kr. Nu är jag nere i 7 plagg och 794kr. Får se om det stannar där. Men nytt inför sommaren och sådär är trevligt. Speciellt inför Turkiet!

Nu väntar jag på Jonna så att vi kan se klart på sista minutrarna av sista Harry-Potter-filmen. Vi har plöjt igenom nästna alla, sen hon kom hem, den 21:a. Hahaha, men de är bra!


I en ny kosig tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela