Malin

En blogg om mig

12 december 2011

Publicerad 2011-12-12 09:03:04 i allmänt,

Känslan som uppstår när man märker att man inte ätit chokladen i kalendern på tre dagar

Nu ska jag alldeles strax äta frulle (om jag hittar något jag tycker ser gott ut) och se på dagens avsnitt av julkalendern! Igår fick jag se ikapp två avsnitt då jag varken såg lördagens eller söndagens program. Men det gör ingenting, jag gillar verkligen årets kalender så jag kan se hur många avsnitt i rad som helst!


Trött tjej med blött hår

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-12-12 10:16:29

hihi, jag gillar också julkalendern iår :) och ungen är ganska gullig, faktiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela