Malin

En blogg om mig

WOAH!

Publicerad 2011-08-23 19:08:28 i allmänt,

Jäklar vilket jobbigt Step-pass! Ett nytt var det, kört en gång innan (inte jag då, utan instruktören) och jag trodde nästan att jag skulle dö! Tog i som bara den, och när jag kände att "fan, nu är orken slut" så tog jag i ytterligare. Det är så jag gör, that's how I do it! Hårt och intensivt ska det va, som fa-n! Älskar att träna under såna omständigheter. Det är faktiskt då jag trivs som bäst, även fast jag får typ andnöd och sånt, men det byr jag mig inte om.

Så nu ska jag äta hönökaka med messmör, det absolut godaste som finns! Sen blir det en kväll framför tv'n med en bok. Underbart!


Och justdet, sitter i pyjamasen också, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela