Malin

En blogg om mig

snälla förlåt mig, låt mig förklara

Publicerad 2011-08-21 22:25:00 i allmänt,

Åh, jag har kommit på vad jag ska göra imorgon förmiddag (på eftermiddagen åker vi till pappa och spelar mer plump), sista lovdagen och allting.

Jo, jag ska ta mig en feting promenad och gå  runt hela Arvika (i princip) och ta massvis med kort. Vilket medför att jag måste ladda kamerabatteriet inatt. Men det är ju mitt minsta problem. Jag ska orka göra detta också. Men om jag tar med mig iPoden och går runt runt runt och lyssnar på världsbäst musik och tar massa kort så kan det inte gå fel.

Och som ni förstår, det är bara att slå en pling eller skicka ett sms och hänga på!

Kommentarer

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2011-08-22 07:35:17

Låter som en toppenidé! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela