Malin

En blogg om mig

sieze the day

Publicerad 2011-08-13 21:43:41 i allmänt,

Hellu!

Jag sitter och lyssnar på Hoffmaestro, jag gillar dem skarpt. Så otroligt glad musik, och dansant! Blir så danssugen när jag lyssnar. Vill umgås med mina glada polare och bara hoppa och skutta. På tisdag ska jag få träffa dem! Då ska vi planera inför den kommande Tysklandsresan, det kommer bli helt jävla awesome! Hoppas att vi får ledigt bara. Haha, annars skiter det sig big time! Men en dag är aldrig några problem.

Har jobbat som fa-n idag. Stått mest i kassan och kraxat. Men att stå och prata en hel dag är bra mot förkyldning, för den har blivit mindre faktiskt! Så det är ju helt underbart. Ska prata hela tiden varje dag, så fort jag har en jobbig förkyldning som inte vill ge sig. Haha

Imorgon ska jag spela bort pengar, tur att jag jobbade extra idag, för då får jag mer moneeeey! Gött pulvermos.

Vi hörs via telefonen (på facebook, för det funkar inte men bloggen) om allt som händer på Liseberg! Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela