Malin

En blogg om mig

om du var vaken, skulle jag ge dig, allt det där jag aldrig ger dig

Publicerad 2011-08-16 22:27:44 i allmänt,

Idag har varit en konstig dag faktiskt.

Det började med att Matilda och Sofie kom på fika klockan elva. Två koppar te senare tittade vi runt på möjligheter att färdas till och från Tyskland. Det verkar som vi bytte datum mitt i allt också. Så vi åker troligtvis senare än planerat. Men det blev 400kr billigare, några pengar som jag gärna lägger i fickpengarkassan istället. Sen bor vi troligen hos någon av våra vänner, så billigare boende kan man leta efter ett tag. Men jaa, det blir nog hur bra som helst.

Sen gick vi till Resia och hörde vad de hittade för billig resa. Inga konstigheter när hon sa att det skulle gå på 700kr MER än vad vi hade hittat. Så jaaa, haha. Det blev lite knäppt där. Sen gick vi till City innan klassträffen. På klassträffen kom det sex personer. Så jävla dålig stil av vissa. Känner att vi kunde gott setts. Visserligen ser vi varandra om en vecka, men ändå. Jaja, pratade en timma med folket innan jag gick hem.

Nu ska jag snart sova eftersom det blir en snabbtrip till Charlottenberg för att hämta min möglade matlåda.... Gott, inte. Men jaja, får hoppas att det inte är för mögligt, utan att man står ut med lukten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela