Malin

En blogg om mig

jobb, te och chips

Publicerad 2011-08-04 23:05:00 i allmänt,

Jobbet gick bra och fort idag! Det enda som varit krångligt var när jag var inne i snuskylen, för där var det proppfullt med varor och kartonger! Jättesvårt att gå där inne med en megastor jacka och kartonger över huvudet. Men jag lyckades, till viss del. Haha. Imorgon är det sista dagen innan mitt jobb där börjar avta lite. Känns bra, men jag vill jobba mer!

Sen när jag kom med tåget gick jag hem till Sofie, där var även Ida. Jag fick mig en kopp te och vi åt chips och pratade och skrattade massvis, som det brukar vara när vi ses. Sen var jag tvungen gå hem vid halv elva, för jag ska ju upp imorgon. Vilket påminner mig om att jag har en telefon att ladda! Haha. Heldöd är den, inte bra inte bra.

Nu ska jag gå, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela