Malin

En blogg om mig

jackor, skor, jeans?

Publicerad 2011-08-24 21:23:33 i allmänt,

I år ska jag faktiskt köpa mig ett par riktiga vinterskor. Jag vet inte när jag hade ett par rejäla sist. Jag hatar vinterskor, för jag verkligen avgudar tygskor. Men nu får jag fetinglön, då ska jag passa på att köpa mig ett par. Så att jag har. Sen ska jag köpa mig en ny vinterjacka, borde egentligen köpa en ny vår/höstjacka också, men det får nog vänta ett tag. Sen måste jag köpa mig jeans, eller byxor över huvud taget. För jag äger tre par. Så ska unna mig två par faktiskt.

Det låter som att en dag i Karlstad eller någon annan stans skulle sitta fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela