Malin

En blogg om mig

IKEA

Publicerad 2011-08-18 17:22:57 i allmänt,

Då var jag hemma, en sväng iallafall. Ska alldeles strax åka iväg för att träna. Det blir först BodyStep, något som jag känner att jag måste ge fler chanser innan jag uttalar mig om vad jag tycker. Efter det blir det Core 30, bålträning deluxe! Så det ska bli skönt. Edith är med på båda också, så då har jag en polare! Spännande med Core också eftersom jag aldrig gjort det innan.

På IKEA köpte jag mig ett paraply och en burk. Ska börja samla på olika burkar och askar av olika sorter, för jag tycker att det är så fint. Nu blev det en som jag tänkte lägga hårspännen och snoddar i. Så jag vet vart jag har dem, haha. Annars ligger de utspridda i hela mitt rum.

Nej, nu måste jag nog åka, så att jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela