Malin

En blogg om mig

i taxin i trappen i hissen i hallen jag faller

Publicerad 2011-08-18 23:02:29 i allmänt,

Imorgon ska jag vara med min fräna kompis Edith. Vi ska umgås och sen ska vi gå och plåga oss själva med lite BodyAttack. Idag plågade vi oss med BodyStep och Core 30. Usch vad vi plågar oss hela tiden. Men det är fantastiskt. Älskar att träna och ska göra det varje dag ända tills jag dör.

Påtal om något helt annat (okej, det är anknytet till träning på ett sätt) så har jag och Jonna skakat hand på att bli slimmade. Hon vill komma i sina favoritjeans igen, och jag vill minska mått på benen. Vi ska hålla på fram till att hon kommer hem igen (först och främst måste hon åka tillbaka till Skara) och hon kommer väl hem till mârten, alltså i början av oktober. IT'S ON! Ungefär sådär känner jag inför denna utmaning. Detta medför även att jag ska gå tillbaka till vårt godis-en-dag-i-veckan. Och då ska INGA undantag följas. Men allt börjar när skolan börjar. På tisdag alltså.

Nu ska jag sova och verkligen sova tills jag vaknar, okej. Klockan får ställas på tolv (då är jag nog vaken sen flera timmar tillbaka) så att jag inte missar när jag och Edith ska ses klockan ett. Vi vet fortfarande inte vad vi ska göra, men det får vi komma på på morgonen. Mycket på där på varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela