Malin

En blogg om mig

hm-beställning, IGEN!

Publicerad 2011-08-15 21:27:06 i allmänt,

Åh, det är inte bra när HM har rea och man hittar massa fint. Nu hittade jag inte allt på rean, men det var två av fem som inte var på rea. Och nu blir jag två cardigans rikare, vilket verkligen behövs. Ingen av dem har något svart i sig heller. Äsch, jag tar hm-bilder på alla grejer så ni får se! Mamma köpte en tröja också. Jag köpte mig en väska med, ehe. Men den kostade bara 70spänn, så jag överlever. Får lön snart också såatteeee. Hehe. Sen ska jag spara, spara, sparaaaaaaa till Tyskland. Det kommer bli den mest awesome resan någonsin, kommer slå studentresa med HÄSTLÄNGDER! Okej, nu kommer bilder. Åh, vänta. Det var sex saker jag beställt, ehehehhee.


En cardigan, blå/vitrandig


Väskan, riktigt snygg och billig


En kjol i mullvadsfärg, enkel och smidig


En mullvadsfärgad cardigan, som en svart jag har, fast i annan färg


Detta är en handduk, den kostade 40 kr och var så jävla snygg att jag kände att jag var i behov av en!


En enkel, luftig klänning. Stor och mysig, kommer se ut som ett tält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela