Malin

En blogg om mig

hemma i tömte

Publicerad 2011-08-12 21:34:34 i allmänt,

Nu har jobbet slutat, och jag är jättesliten. Har ont i knävecken, ja knävecken. Men jag tror att det kommer från under knäskålarna där jag brukar ha ont, så jag är inte förvånad. Men det får gå. Tog ett pass imorgon också, mellan 12 och 19. Känns skönt med lite extrapengar. Helgen ger ju alltid mest så det känns bra. Inför Tysklandsresan och allt! Måste spara pengar som fasen inför det, så att jag inte gör av med för mycket inför studenten, för allt det lär gå på en hel del. Äsch, jag ska jobba efter studenten, så då kan jag samla ihop pengarna igen!

Nu är jag hemma hos pappa för vi ska på Liseberg till söndagen. Så då är det lika bra att vara här nu, skönt att träffa honom lite också. Ska vinna massa stjärnvinster också hade jag tänkt mig. Få lite gotteri hem! MUMMA!



Som alltid hos pappa får ni fina egopics via webbcameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela