Malin

En blogg om mig

effektiv

Publicerad 2011-08-11 19:34:36 i allmänt,

Idag har jag hunnit med mycket. Först var jag och fikade med fina Edith, eller jag drack bara en latte eftersom jag ätit frukost en halvtimma innan vi sågs. ehe... Sen gick vi hem till mig, kollade runt lite på saker. Haha, det kommer upp senare om det blir något av det. Sen hämtade vi Jonna på jobbet, sen lagade vi mat. Som blev totalt misslyckad. Jaja, det var ätbart, men jävligt kallt. Så blir det ibland. Man kan inte alltid lyckas.

Sen färgade Jonna mitt hår, så det är n-ä-s-t-a-n- svart nu, så jävla mörk och jag har verkligen inte vant mig. Så just nu hatar jag det. Får se hur länge det håller i sig. Nog ända tills färgen går ut och jag får ljusare hår igen. Jaja. Det får va. Edith sa att det var ljusare om jag hade det uppsatt, så får väl gå med tofs resten av livet.

Nu har jag kommit hem efter mitt allra första step-pass någonsin. Märktes även att jag inte tränat sen den 17.......... Haha, sämst kondition hade jag iallafall. Men ja, får gå någon mer gång för att kunna avgöra om jag gillade det eller inte, svårt att säga efter en gång.

Nu ska jag äta mat, fastän jag inte är hungrig. Äta bör man, annars dör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela