Malin

En blogg om mig

Dag 09 – En dålig vana

Publicerad 2011-08-24 11:22:00 i 30 dagar,

Jag hade en väldigt dålig vana när vi bodde på Nygatan. Då var jag tvungen att trycka MINST en gång på lampknappen när jag antingen gick in eller ut. Då kan jag berätta att det fanns tre möjligheter att trycka på knappen. Ibland gick det så långt att jag tryckte på alla tre. Nu när vi flyttat har det försvunnit då lampknappen ser annorlunda ut. Vilket nog är rätt så tur.

Annars är nog en ful ovana att jag svär väldigt mycket. Dock kan jag koppla bort det relativt lätt och säga massa andra konstiga kombinationer av ord. Så som satfläskeles. Mycket fint, mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela