Malin

En blogg om mig

Dag 06 – Min dag

Publicerad 2011-08-21 21:12:26 i 30 dagar,

Idag har det hänt grejer minsann!

Det började med att jag sov länge, ända till halv tio! Vilket är länge för att vara mig. Jag klev upp och vart hamnade jag? Jo, vid datorn såklart. Men jag hoppade snart in i duschen eftersom vi skulle få besök av Tes och Alen. Så det var bara att sätta fart. När de kom var inte mamma hemma eftersom hon hämtade Jonna hos en kompis. När DE kom så började vi direkt med en omgång plump. Jag kom käpprätt sist, men var glad ändå eftersom det är så galet kul!

Vi bestämde oss sen för att göra mat. Jonna och Alen åkte och köpte lite godis också. Sen åt vi och direkt efter sa vi "vi tar en omgång till". Sagt och gjort. Och vet ni vad? Tror ni inte att jag VANN då? Helt otroligt. Vi spelade en tredje och sista omgång, som jag OCKSÅ vann. Var i himlen efter detta. Två av tre, svinbra för att vara mig. Haha.

Efter att alla ahde försvunnit åt olika håll spelade jag Sims innan jag begav mig till träningen. Jam stod på scehmat och jag var supertaggad. Körde hårt som bara den och sen åkte jag hem med Jonna. Har nu spelat lite Sims och ätit mat.

Det var min dag, väldigt tråkig för er. Men galet rolig för mig. Och det är allt som räknas. POZZ


Så nu sitter jag här, iklädd morgonrock och pyjamas, livet är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela