Malin

En blogg om mig

Dag 04 – 10 favoriter

Publicerad 2011-08-19 19:02:00 i 30 dagar,

Hm, jag gör en lista. Eller, olika kategorier. Äsch, ni märker ju hur det blir.

Bok: Anybody Out There? av Marian Keyes (och ja! den ska vara på engelska)
Film: Titanic, i alla lägen
Tv-program: Grey's Anatomy
Mat: Mormors köttbullar och potatis
Färg: Gul, även fast jag sällan bär det
Klädesplagg: Pyjamas fast som egentligen inte är pyjamas....
Djur: Katt
Band/Artist: Mando Diao, alla lägen
Låt: Just nu är det nog Adele - Someone Like You
Veckodag: Torsdagar brukar vara fina. Sådär mitt i veckan, plus att man vet att snart är det helg




Det värsta med Titanic är att jag nästan börjar gråta av bilderna bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela