Malin

En blogg om mig

Dag 02 – Min första kärlek

Publicerad 2011-08-17 16:33:00 i 30 dagar,

Jag tror egentligen alla vet om min första kärlek. För det var inte så längesen.

För ett år sen träffade jag en pojke och vi började skriva väldigt mycket till varandra. Dock tog det ett tag innan vi sågs och sen hände allt väldigt fort. Vi blev tillsammans och var det inte alls länge innan det tog slut. Då trodde jag att jag skulle dö. Jag hade aldrig känt så som jag kände för honom innan. Jag visste inte hur jag skulle reagera. Det tog slut väldigt fel och på ett sånt knepigt sätt att vi inte har pratat med varandra sen dess. Detta var i början av året. Vi har sagt hej till varandra en gång, och det var när vi skulle göra teorin till körkortet samtidigt. Vi sa inte ens hej, vi nickhälsade på varandra.

Sådär, jag orkar inte gå in djupare på detta. För jag tror väldigt många vet allt som hänt och blabla. Jag orkar inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela