Malin

En blogg om mig

Dag 01 – Presentera mig själv

Publicerad 2011-08-16 22:36:29 i 30 dagar,

(Jag har snott en grej av Jonna som jag nu tänkte dela med mig av. Eller, det är en grej man gör i 30dagar, så jag tänkte börja nu.)

Jag heter då Malin och är 18 år, bor i Arvika. Ni har ju sett bilder på mig, så utseendet behöver vi nog inte dra upp så mycket, mer än att jag inte är så nöjd med mig själv. Jag har massvis med komplex, som vilken annan tjej (och kille) som helst. Jag tycker att mina lår är för stora, eller att hela jag är för stor, inte på längden, utan omkretsen. Inte för att jag gör något åt det, för träningen jag håller på med vägs upp av alla onyttigheter som jag äter. Så lite får jag väl skylla mig själv.

Om jag ska gå vidare till intressen så är det bara träning som gäller. Och musik. Det är mina två stora passioner. Okej, kom på en till, att läsa böcker. Bokmal som jag är så läser jag jättemånga böcker, hela tiden. Det är svårt när man inte har någon ny bok att läsa, utan börjar läsa om i gamla böcker, vilket händer väldigt ofta då jag är dålig på att köpa böcker. Men nu har jag mååånga på lager, så lär klara mig ett bra tag framöver. Till träningen då. Friidrott är det jag håller på med, eller mest som tränare nu för andra ungdomar. Och det trivs jag hur bra som helst med. Älskar det faktiskt. Sen är jag på HK (Hälsokompaniet) och tränar rumpan av mig. Har mina bästa vänner där också, så vi peppar varandra för att gå och träna.

Jag vet inte mer vad jag ska skriva. Det känns lättare om man frågar efter något som man undrar över. För jag skulle kunna skriva en hel bok om mig själv. Och så mycket tror jag inte att ni orkar läsa faktiskt. Så jag tänker ge mig och säger, fråga om ni undrar.


Nyaste egopicen på mig själv, känns som att jag aldrig tar egopics längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela